Evde Verimli Zaman Geçirmek İçin Neler Yapılmalı ?

Korona sürecinde tüm dünya evlere kapandı ve küresel bir cinnetin eşiğindeyiz sanki."Offf çok sıkıldım!"dediğinizi de duyar gibiyim.Ama aslında bu süreci hafif sıyrıklarla atlatmak da bizim elimizde.Yani tabi her zaman kolay olmuyor ,motivasyonu sürekli güçlü tutmak gerekir.Ama dedim ya !Şimdilerde gözlerimizi bardağın dolu tarafına dikmek zorundayız zira kontrolü kaybedersek vay halimize!:) Ama işte, bu ilginç dönemde iyi şeyler de oluyor! 

Dünya,kaynaklarını paylaşmayı öğreniyor mesela!Müzeler,salonlarının kapılarını bizler için açtı.Sanat galerileri ziyaretçisini bekliyor!Film arşivleri,emrimize amade:) Dünyaca ünlü müzisyenler,şahane sesleriyle bizleri evlerine "buyur" ediyor.
Bitmedi...
Tiyatro oyuncuları, bizleri de oyunlarına dahil etmeye hazır!İşte bütün bunları bir 'tık'la yapabiliyoruz.Peki sizce bu zamanları "tüh ya! kaçırdım" dediklerimizi deneyimleme,tecrübe etme,öğrenme süreci olarak değerlendirmek de karantinaya dahil mi? :) İşte bu, tam olarak da mevzuya nereden baktığınıza bağlı bence :)Bu zaman diliminde öğrendiklerimiz,zihnimizde ve kalbimizde gezinen parıltılar işte tüm bunlar korona'nın bir parçasını yani bizdeki anlamını oluşturuyor kanımca.Yani herkesin karantinasına kimse karışamaz,tamam mı ?!:)
Sözü uzatmadan sizler için derlediğim kaynakları şuraya iliştiriyorum efendim.

Montreux Jazz Festivali’nden 50 Ücretsiz Konser Kaydı

https://www.montreuxjazzfestival.com/en/50-concerts-to-stream/

İlgilisine Çağdaş Gösteri Sanatları Filmleri Arşivi


Nilüfer Kent Tiyatrosu


İKSV - Evde Kalın Sahneden Uzak Kalmayın




British Council - Türkiye'de İngilizce Öğretimi

Sel Yayınları - Okuma Parçaları



Metropolitan Museum - New York


Van Gogh Museum


Umut İşgörür - Cello Yemen Türküsü


TRT2 - Tiyatro Dünyası Programı Bölümleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sanatın Salgınla Olan (İlham Verici) İmtihanı

Kendi Karantinamdan Geldim